Dondurmalikahve Saliha03 4 ayda yaşadığım tek şeu emzirmek oldu ama uyuyordu gayet uysaldı. Sizinde atak zamanınız geçmiş.
Alpingo Saliha03 valla ben 4. Ayda atak yaşamadım:) bi kaç gün huzursuzdu ama abartıldığu kadar şeyler yaşamadı
Saliha03 Dondurmalikahve Geçti mi gerçekten bugün aşırı huysuz ya valla 1 ay, diyorlar bide çok korkuyorum gerçekten