denizyildizi__ Bu zamana kadar hep Omo kullanıyordum ama bir değişiklik yapayım diyorum . Markette Persil Matik Gülün Büyüsü 7 kg 90₺ yazıyordu. İnternetten baktım beyazlılar içinmiş . Aranızda onu kullanan var mı ? Memnun kaldığınız deterjan hangisi ?
VERA19 denizyildizi__ Beyazlar için Ariel toz deterjan kullanıyorum memnundum,son alışverişte peros aldım beyazlar için olan ve yine memnun kaldım. Birkaç kişi ne kullanıyorsun diye sordu peros ile yıkadıktan sonra🤣
Papatyamkuzum denizyildizi__ ben beyazlara omonun domestos etkili deterjanını kullanıyorum. Gerçekten beyazları çok güzel yıkıyo. Kokusu da güzel. Değiştirecekseniz de bununla değiştirin bence.
denizyildizi__ Deletedmom_21 ben denedim ondan ama sabun rendesi makineyi çabuk tıkar diye yazı okumuştum , ondan vazgeçtim hemen . Çok güzel kokuyor kokusu gerçekten
Deletedmom_21 denizyildizi__ 2 senedir kullaniyorum oglumun da aynı şekilde kıyafetlerini onunla yikiyorum.herhangi bir sorun yasamadim
Papatyamkuzum denizyildizi__ bende tesadüfen market alışverişi yaparken görmüştüm. Denemek için aldım yaklaşık bir senedir beyazlar için sadece onu kullanıyorum. Önceden bi gece bekletiyordum beyazları deterjanlı kloraklı suyla. Bu deterjanı gördüğümden beri hiç gerek kalmadı. İki defa iyice arınsın diye bebeğimin kıyafetlerini de önce deterjanla sonra bebek deterjanıyla yıkadım. Renklerini soldurdu. O yüzden sadece beyazlar ve havlularda kullanıyorum. Hem çok güzel temizliyo atletler beyaz tişörtler iç çamaşırları tertemiz ve mis gibi kokuyo.
denizyildizi__ Papatyamkuzum inşallah denk gelir bana da denerim . Çok teşekkür ederim 🌸 kaç derece de yıkıyorsunuz 🌺
Papatyamkuzum denizyildizi__ 60 derecede yıkıyorum beyazları fix. Ben Carrefour’da görmüştüm öyle aldım. Migros’ta da bazen oluyo. Trendyol ve hepsiburada’da bulabilirsiniz. Kokusu makine de temizse eğer kıyafetlerde kalıyo. Ama gerçekten beyazları sakız gibi yapıyo. Nicknamede İzmirli yazıyo ya sizin bizim klorak sevdamızı da bilirsiniz. İşte kıyafetler öyle güzel kokuyo 😅😅🤣