Gulser35 bizde haftaya çarşamba olucaz aşıyı,normalde çok ağlayan bir bebek mı? Inşallah en kısa zamanda ağrıları geçer asi yerleri agriyodur kesin bende cok korkuyorum atesi cikar felan diye, hastanede 37 bucugun üstüne cikarsa ateşli oluyo demişlerdi atesini sık sık kontrol edin,tekrar geçmiş olsun