Kızlar bugün kontrolümüz vardı diğer sorumda mukuslu kakasıyla ilgiliydi neyse doktor tepeden tırnağa muayene etti ultrason istedi ultrason da mesanede enfeksiyon gördüğünü söyledi ve suprax antibiyotik verdi bir hafta kullanın dedi.. eczaneden alırken bebeğim 25 günlük daha çok erken kullanmasan daha iyi gibi bir şeyler söyledi. Sonuçları Çocuk cerrahına gönderiyoruz antibiyotik kullanma diyor, çocuk doktoruna gönderiyoruz (başka başka kişiler ) kullan diyor napacağımızı şaşırdık vallahi.
İlk anneliğim çok tecrübesizim ağlayasım geliyor lütfen yardımcı olun 😥