ebruli_pyz Uzun zamandır dizim eğilip kalkarken ağrıyor diz kapağımın arkasında kitlenme oluyor ama şişlik yok. Doktora gittim kitlenme varsa menisküs yırtığı olabilir dedi. MR a daha gitmedim. Şişlik belirtisi olmasa bile menisküs yırtığı olabilir mi
kuzey-21 ebruli_pyz menisküs yırtığın da yürümede ağrı topallama falan oluyor kitlenme oluyor yürürken boşa çıkma oluyor. Eşimde var ordan biliyorum. 3 kere ameliyat oldu geçmedi. Eğer yırtık varsa ameliyat olmayın ameliyatla geçen birşey değilmiş sporla geçiyormuş. Ameliyat daha da kötü yapıyor
MeryeminAnnsi ebruli_pyz bende sislik yoktu agrim oldu dayanilacak gibi degildi doktora gittim kemik ice dönmüş altnda odem olmus dedi egzersiz soguk kompres verdi snra yine tekrarladi mr çekildim carsamba gunu meniskus yirtilmasi dedi. Ogunden beri cok uzgunum ameliyatin acelesi yok dedi emziriyorum çünkü. Yine de bu yasta olmasi üzdü keske daha cok dikkat etseydm dedm
Fatmaglc MeryeminAnnsi suan nasılsınız bneim iki dizimde de var doktor ameliyat önermedi 2 dejenere var fizik alıyorum uzun süre ayakta kalamıyorum ama kızım çok hareketli ağrı oldu mu gözüm birşey görmüyor