duygu_Ln3 Kizlar kızım 17 aylık ve gece uyanıp süt içiyor siz ne zaman kestiniz biraz araştırdım aliskaik olduğu için de kalkiyorlarmis akşam yatmadan önce yemek yedirip öyle mi uyutmak lazım ki bir ara öyle yapıyordum kalkmiyordu bilemedim
Zeynep_alya24 duygu_Ln3 6 aylıkken bıraktım yatırmadan önce mama veriyordum gece uyanırsa da azıcık su verip geri uyutuyordum
Kdry07 duygu_Ln3 15 aylık bıraktık artık yorulmuştum uykusuzluktan çünkü her saat başı emmek için uyanıyor du bende kestim bi haftamı aldı ama sonunda başardım deliksiz uyku neymiş öğrenmiş oldum oda bende çok uykusuz kakıyorduk çünkü
kirmizibasliklikiz_ duygu_Ln3 zaten istemiyorlardi ben zorla veriyordum 30 cc azalta azalta biraktim 😁
Azramina 6 aylık ben uyandırmasam uyanmıyor .kilo kaybı Yaşar diye 1 yaşına kadar devam eseceğim . Sonra bırakırım
SevdaGg Azramina yapma öle canım valla bnd aynı düşğnceyle ilerledim 20 aylıgız gece sankii uyandoroyorm gibi 3-5 kez kalkar diycegm o ki nasıl alışırsa öle gidiyor
Makaron_88 duygu_Ln3 neden zaten 6 aydan sonra gece beslenmesi ihtiyaçları pek kalmıyorki bebişlerin gerçi genelleme yapmayım ama genede 1 yaş en geç bırakılması gereken .ha şöyle zaten emen bir bebek değil mama ile besleniyor du oğlum geceleri önce 2 sefere sonra 1 sefere düşürdüm ama hergün aynı saatte uykuda besliyordum yani onu uyandırmadan sonra pat kesti şükürki büyük rahatlık ama sizinki dediğiniz gibi alışkanlıktan uyanıyor bnce
duygu_Ln3 Makaron_88 evet ya nettede böyle yazıyor bende aksam ,9 buçuk gibi yedirip öyle uyuyacağım uyanmaz sanırım çünkü bir ara öyle uyumadan önce yedirdigimde kalkmiyordu sabah da güzel bir şekilde uyaniyordu
Rozalinda Ya benimki 13 aylık. Aksam yedirıp yatırıyorum ama gece boyu iki saate bir uyanıp emiyor. Gece boyu memede🤦♀️Meme olmadan tekrar uyumuyor ne yapıcam bilmiyorum
duygu_Ln3 Rozalinda seninkide alışkanlıktır canım benim ki de aliskanlik kesmemiz gerek benim ikinci olacak düzene sokmam şart 😁
Nur2021 Rozalinda 11 aylik olcaz yakinda,benimkide oyle emmeden uyumaz geri,emzik veriyorum atiyor onu
GoktugUstaoglu Zeynep_alya24 benim bebeğim asla su kabuo etmiyor onun su olduğunu anlıyor deli gibi ağlıyor suyu verince 🥹 mamayı da bir kere veriyorum ama büyük ölçek veriyorum az mı vereyim
Zeynep_alya24 duygu_Ln3 eveet çok iyi olur hem reflü olmaz ben ondan korktum için kesmiştim gece beslenmesini 🙂
Kdry07 duygu_Ln3 söyle yaptım akşam yemeğini biraz erken yediriyordum ve uyutmadan 2 saat önce de bir kez emziriyordum yatağa yatırıp sırtına pış pış yaparak uyutuyordum ilk başlarda kalktı su verdim mesala sonra zamanla onu da bıraktı hiç kalkmıyor deliksiz uyuyor şükür 3 yaş olacak şimdi
ftsdmrhn duygu_Ln3 uykudan 1 saat önce yemeği bitmiş olmalı. Artık buyumus ki benimki 19 aylık.10. ayından beri böyle gece beslenmesi yok ve bizimle aynı anda akşam yemeğini yer sonra uyur