Yasem12 maşallah.. valla bilmiyorum mama zehir değil kesnlkle. Genelde babalar kaynanalr çok tepki gösterir bunaltırlar.. ama annelerde yavrularnın düşmanı değilki en çok onlar ister iyiliğini. Bende vermek zorunda kaldm bi süre. Sonra elektrkli pompayla sağdm öyle arttı sütüm şükür. Mart ayında similac alalm demiştik. Deneyelm hani iyidr diye . Tam o ay similac 1 mamalarının %80 kadarına ölümcül bi virüs bulaşmış. Sonra toplattılar her yerden.bizde çok talep varda o yüzden bulamıyorz sanıyodk meğersem seri numaralrna baktık tamda bebeye yedirdiğim mama. Ödüm koptu..zaten o ara kakası hep yeşil mukusluydu. 🥲 Allahtan bişey olmadı 🤦🏻♀️ neyse o günden sonra mama vermek istemiyorum korktm bi kere . elim gitmiyo çok tedirginim ama geceleri mecbur kalıyorm biberonu görnce heycanlanıp kanat çırpıyo yavrum 🤷🏻♀️ tek nefestede içnce demekki aç diyorm 🫂