Delice_zeytinn Kızlar bebeğim 11 aylık ama gören herkes 6 aylık mı diyor , iştahsız ve boyu 72cm — 9,5 kilo.. alerjik bebek anneleri bebeklerinizin gelişimleri ne zaman normale döndü ? Yoksa böyle sürekli geriden mi gelecek
MelisT Delice_zeytinn nesi zayıf anlayamadım bence kilosu gayet iyi. Benim kızım Sali günü 1 yaşında olacak ve kilosu 7600. Size zayıf diyorlarsa o zaman ben kendimi asayım🤷🏻♀️ Benim kızıma da hep aynı şeyi diyorlar evet kızım zayıf ama bir saniye yerinde durmayan bir çocuk kilo asla üstünde tutmuyor ne yapayım 🤷🏻♀️ gelişimi çok şükür gayet iyi o yüzden insanları takmıyorum sizde takmayın boşverin kilolu olsa da aaaa çok kilolu biraz az yedir derler herşeye birşey derler yaniiiiii🤗
Fu3160 Delice_zeytinn benım bebegımde nerdeyse aynı kiloda ve boyda alerjikte aynı zamanda bir sıkıntısı yok normal olduğunu söyledi daha gecen hemsire bence takılmayın insanlara
Yoruldum Delice_zeytinn Alerjik bebeklerin kilo alımı yavaşlayabilir hayta durabilir bazen kilo kaybı da olabilir. Bebeğim 6. Aya kadar her ay bir kiloyu geçkin aldı 6. Ayda çoklu besin alerjisi çıktı ayda 200 gramlara düştü son ayda 100 gram zayıfladı , 7. Ay civara birden çok kötü oldum ayda 1 kiloyu geçkin alırken birden 200 grama düşünce ama doktorumuz her muayene de sadece kilo ve boy değil bebeğin genel durumu görünümü gelişimi ile her konuyu örnekle değerlendiriyor ve persentil de 25 e düşmediği sürece bir sıkıntı görmüyor . İnsanların ne dediğini boşverin bebeğiniz her ay takipli doktoru tarafından ( sağlık ocağı hekimi değil ) sağlıklı bulunuyorsa sıkıntı yoktur . Aile olarak sizin boy kilolarınız da bebek üzerinde etkili ortalama bir boy ve kiloya sahipseniz de bunu da göz önünde bulundurun.
Delice_zeytinn Tirtil35 alerjik bebek mi sizin de ? Ama alt sınır persentilde fakat gören cok küçük diyor ya ister istemez etkilemiyorum
Delice_zeytinn Üstelik kızım mama da içmiyor cok sıkıntı ya doktor mama içmezse gelişimi geriler diye uyardı ama bi öneride bulunmadı nolur tecrübeli anneler yorum yapın
Nghn_ Benimde bebegim alerjik suan 8 ay 8 gunluk 10.500 kg. Boyu 74 cm . Gelisimi persentil tablosuna gore en üst sınırda. Doktorunuz size ne diyor önemli olan o ? Ayrica mama mi yiyor yoksa emziriyor musunuz
Delice_zeytinn Nghn_ maşallah, kızım küçük doğdu birde 42cm doğdu . Doktor normal olduğunu söylüyor ama her gören o yorumu yapınca acaba diyorum . Anne sütüm 4. Ayda kesildi . Mama +ek gıda şeklinde ama iştahsız zaten . Mama günde 200 cc bile içmiyor
Delice_zeytinn MelisT boyu kaç cm acaba bizim boydan mı öle diyorlar anlamadım doktor da sıkıntı yok diyor ama gören biblo diyor , iştahsız oluşundan kaynaklı kafama taktım acaba iyi mi bakamıyorum diye , mama içiyor ama totalde 200 ccc gece sadece asla keyifle içmez zaten
Nimomerve Benim kızımda alerjik. Şu an 16 aylık ek gıda ve mama alıyor 10.500 kilosu doktor normal olduğunu söyledi. Sağlığı,keyfi yerindeyse kilo çok önemli değil
Delice_zeytinn Nimomerve boyu kaç cm o orantı normal doktora göre bizimkide , persemtil dışında değiliz zaten ama iştahsızlığa çözüm bulamıyorum be mama içmediğine bağlıyorum bu şekilde olmasını , güzel mama içtiği ay 4 cm uzadı bi ayda
Delice_zeytinn Yoruldum bizim de 25 in altında değil be doktorumuz genel değerlendirip normal görüyor sıkıntı ypk diyor ama sormayı hep unutuyorum sürekli gelişimleri böyle mi olacak yoksa alerji geçince düzelecek mi
Delice_zeytinn Nimomerve anladım benim bebeğim onu da içmedi . Boyu cok güzel bence maşallah bizde de kısa yok ama kızımın boyu kısa gibi gerçi gelişimleri iyi olsa zaten boyu da kilosuda yerinde olur diye düşünüyorum
Kuzusuannesi Delice_zeytinn kilosu normal.degil mi sizce ? 1 yaşında ki bir bebegin zaten 10 kilo olması beklenir…
Delice_zeytinn Kuzusuannesi ya bencede normal ama gören herkes moralimi bozuyor . Doktor da normal diyor . Ama iştahsız ve küçük gözüyor herhalde diyorum yoksa neden öle yorum yapılır anlamış değilim
Mehtap38 Benim bebegim de 17 buçuk aylık 10 kilo ve nerdeyse 9 aydır kilo almadı desem yeridir…Alerjisi cıkalı da 2 ay oldu…inek sütü verdigimde…Ama 7. aydan beri total ige si yüksek cıkıyordu….
Delice_zeytinn Mehtap38 yaa cok zor gerçekten , sizin süte alerji belirtisi göstermedi mi ? Mama içiyor mu ? Alerjik mama mı içiyor ?
Mehtap38 Delice_zeytinn Benim sütüme göstermedi…Zaten gösterse 10 aydır bir önlem alırdık..Cocugum da saglıklı bir sekilde kilo alırdı diye düsünüyorum…Yogurda peynire kefire terayaga yani hicbir süt ürünune göstermedi…Inek sütü verdigimde oldu ne olduysa..