Umayumayumay Kızlar bebeğim eylülde ek gıdaya geçecek. Bunun için buzluğa kayısı ve şeftali koydum. Bunun dışında neler önerirsiniz. Kışın kış meyveleri sebzelerinden neler veriliyor peki? Yardımcı olur musunuz :)
Deletedmom115 Umayumayumay Aslında mevsiminde yedirmek en iyisi ama koyduysanız da olabilir kışın verilmesi gereken meyve sayılı pek meyve yok aslında elma armut ayva verebilirsiniz geri kalan mandalina portakal kivi nar vs bunlar 1 yaş üstü verilmesi gerekenler.
Ftmsnny Umayumayumay mevsim meyveleri ile başlatıyor doktorlar. Buzluktakini önümüzdeki aylarda hoşaf gibi yapar verirsiniz bence sebze buharda piştiği için donmasında sakınca yok ama meyve çözülünce yenmez bence
Deletedmom131 Umayumayumay Ben kışın ıspanak,bal kabağı,kabak,patates,brokoli falan veriyordum. Meyve konusunda meyvenin çözülünce güzel olacağını düşünmüyorum o yuzden koyma taraftarı değilim
Umayumayumay Deletedmom115 evet o yüzden kayısı ve şeftali koydum. Kışın da evet elma vs var doğru. Peki kış sebzesi patates havuç kabak dışında ne verilir ki?