goktugcns ben iyi ki diyorum ama tabi zorlukları da var çocuklarımın arası tam 1 buçuk yaş.Kızım ağustosta 2 yaşına gircek oğlum daha 3 aylık.Şu an oğlumun düzenini oturttum beni pek yormuyor ama kızım çok başka birine dönüştü,böyle hiç değildi,ergen gibi davranıyor sabrımızı zorluyor gerçekten sakinliğimi korumak çok güç oluyor tek sıkıntı bu olur senin de büyük olanın hareketli döneminde yorulursun bir de ikincinin ilk 3 ayı geçene kadar zorlanırsın o kadar