Badelikom1 Kızlar merhaba 2 yaşında kızım var bu aralar konuşurken s harflerini baskın ve peltek gibi söylüyo normal mi ya
Alpingo Badelikom1 normaldir herhalde daha yeni yeni kınusuyor,ama senin yerinde olsam bi cocuk gelişim uzmanına götüürdüm
Badelikom1 Alpingo aa niye yani ne gibi bi sorun yaratabilir ki şuana kadar normal konuşuyodu bugün dikkati mi cekti
Badelikom1 Alpingo yok hep böyle değildi bugün anniş derken ş harfini bastırırqk s gibi söylemeye başladı kendismi yapıyo acaba bilerek
Alpingo Badelikom1 olabilirrr cok üsttelemeyin bazen bilerek yapıyolar biraz zaman tanıyın olmazsa bi doktora danısırsınız