Benimde 2 aydan fazla sürünce doktoruma gittim ve adet kanaması tam sokulememissin dedi 2 tane hap verdi birtanesi 10 gün kullanıp bıraktım sonrasında normal adet gördüm adetin 1. Ve 2. Günü bir hap daha aldım başka bir ilaç oda asıl adetinizi sokturen ilaç o galiba ama baya kanamalı oldu 8,9 günde o surdu bunları kullan 3 ay sonra görüşelim dedim ilk ay kullanımdan sonra zaten normalde döndü o ara kanamalar kesildi suan normal döngüye adet görüyorum sadece bende dr ile gorusun