Sahrabalam Yaklaşık 2 aydır böyle dört gündür de aşırı iştahsız ağzında yemek tutuyor damakları şiş diye mi acaba
yagmursen Sahrabalam sürme kisti olmuş. Onemli bir şey değil. Tetagili buzdolabında 3-4 saat bekletip hafif ovalayarak masaj yapın düzelmezse bir diş doktoruna danışın eger ates huysuzluk agrı gibi sikayetler var ise
Sahrabalam AfraSum çok teşekkür ederim bir türlü randevu bulup götüremedim birkaç gündür de ağzında tutma başladı acaba diş midir çıkacak diyorum ama eminde değilim
Canhay O çocuğa ne verdinde dişleri sararmış umarım çay kola şeker vermemisdindir enfeksiyon kapmış ağzı ben hemşireyim dikkat et ağzını ılık suyla sürekli tıka daha kötü olabilir ayrıca dış te çıkarabilir
Sahrabalam Canhay hitap şekliniz ne kadar yanlış sizinle hiçbir samimiyetim yokken bu şekilde nasıl konuşabiliyorsunuz hemşire olmanız neyi değiştirir şeker kola vs şeyleri çoçuğuma vermeyecek kadar bilinçli bir anneyim enfeksiyon olsa ateş yapar hemşire değilim az çok bilgi sahibiyim Demir ilaçlarından dolayı leke oluştu dişlerinde hemşire olarak bunu anlamanız gerekirdi lütfen postumu terk edin
yagmursen Canhay ben diş hekimiyim, yediği besinlerden dolayı, demir d vitamini ve kan damlalarından pekmezden dolayı sararabilir. Hemşirelerin dişle alakalı zerrece bilgisi yoktur, Saçmalamışsınız.
AfraSum Kuzum nasıl canı yaniyordur. Benim bebiş dah küçük o yüzden diş midir bilemiyorum,ntecrubem pek yok. Mutlaka götürün doktora. Tez zamanda huzuru geri heksin inşallah miniğin 🌼
Canhay @“Civcivsahra”#p21038497bubcevaota bir samimilik yok birşey demedim ben olanı söyledim zorumami gitti canım bilinçli bir anne değilsin demedim yanlış anliyorsun yoruma açık değilsen post açma o zaman ayrıca mesleğime laf etme hakkını kim veriyor sana
Sahrabalam Canhay siz olayı çok farklı yerlere çekiyorsunuz yoruma açık olmak birinin gelip hötttt diye anneliği sorgulayacak tarzda yorum yapma hakkı vermiyor lütfen şuan önemli olan böyle damak şişmesi olan bebek annelerinden bilgi almak sizinle tartışmak değil sağolun iyi günler
ddm-tekin Canhay ayy dayanamicam ben. Size aşırı kötü bir hitap şekliyle bir anneyi yargılama hakkını kim veriyorsa o veriyordur hanımefendiye de bu hakkı. Kadın kadının düşmanıdır sözünün canlı örneği. Sanki dişlerinde sararma var gibi hemşireyim ben dikkatimi çekti enfeksiyon olabilir mi annesi yazsanız bu tepki ile karşılaşmazdınız. Hastalarınıza karşı tavrınız da buysa vay hastaların haline
Canhay Sahrabalam çok komiksin bence sen anneligini sorgulamadim kafan basmıyor mu senin annelik kutsal kimse kimseyi sorgulayamaz