minikbabyy Yok biz ilk 15 günlükken önerildi. Biz başlamadık, süt arttırıcı şeyler yedim içtim ama çok değişen bir şey olmadı, başka doktora gittik 2. Ay olunca hala böyle geride olunca kilosu bu doktor da mama önerdi ısrarla biz de bugün aldık. Psikolojik midir bilmiyorum sanki bugün sütüm daha da azaldı 😒 Sizin sütümüz varsa niye size mama önerdi doktor ki anlamadım