mehmel54 Prenseslerimm_3 daha ne istiyormuş ebe hanım? Bu ebeleri anlamıyorum ya duzgun bilgi verseler keşke
iremceren Prenseslerimm_3 pardon ama ebenize göre kaç olması lazmmış 😅 kaç kilo doğdu balım, persentil olarak normal gibi
Atatemel Prenseslerimm_3 canım oncelikle kilosu gayet güzel mama mi anne sütü mü genelde mama da.kilo alımını biraz daha fazla bekliyorlar anne sütüne göre ki bence ona göre bile normal
meg2022 Prenseslerimm_3 6150 gr 60 cm di oğlum 3 aylık kontrolde doktorumuz normal dedi. Ama önemli olan doğum kilosu ve sonraki ay ay gidişat mesela bizimki 2950 gr 50 cm doğmuştu persentile göre %25-50 aralığında
iremceren Prenseslerimm_3 gayet normal ve güzel balım zaten daha çok endişe etck bi durum olsa sende anlarsn çişli bezi azalır kilo alımı durma seviyesine gelir
Eceedemiiir Prenseslerimm_3 Biz 3 aylıkken 5540 kg 56 cm de boyu vardı 2600 47 cm doğmuştu şuan 4 buçuk aylık 6700
Ferdibusra7 Oğlum 3 aylıkken 6200 gram 66 cm boyu vardı 4 ncü ay kontrolümüz var çarşamba günü bakalım nasıl olmuş ☺️