Artizneararlabazarda Hangi eliyle uzanıyorlar ben bayadır takip ediyorum sol eli ile uzanıyor ,acaba solak olabilir mi siz dikkat ettiniz mi hiç ?
Artizneararlabazarda Melek0205 bişi olacagından degil Sag elini hiç uzatmıyor sanıyorum sol daha baskın
Noname21 Artizneararlabazarda sokaklar zeki olur derler ne farkeder belki ikisini birden kullanır onun kârina olur
Artizneararlabazarda Noname21 evrt ortanca oğlum iki elini de kullanıyor gervekten akıllı bir cocuk biraz da fazla harektli😂