Gulay1510 Merhaba. Emzirmeyi kademeli olarak azalttık once 3 gündür ise sadece geceleri emiyor. Fakat göğsümde süt biriktiği icin cok ağrıyor. Sizler bu konuda neler yaptınız? Bana ne tavsiye edebilirsiniz 🥺