Miran-pozan22 Arkadaşlar emziriyorum kırkımız çıktı canım çok kola cekiyor icsem nolur normalde gazli asitli seyler yasak ya icenler vwr mi ?
Tweetyy Miran-pozan22 azıcık ic. Yani icmesem daha iyi ama canin çekiyorsa biraz ic bisey olmaz herhalde
Benibenibihterini Miran-pozan22 Bebegin daha cok küçükmüş canim. Icecegin asitli icecekler hep bebegine gaz olarak donecek. Sikinti cekebilir yani. Eger canin asitli birseyler istiyorsa sade ya da limonlu soda ic. Hem soda sutu arttirir icinde pek cok mineral var. Yine de sen bilirsin tabii.