2maviboncuk Cihangiravc Benim büyük oğlum yapardı 2 3 yaşlarında falan ken ama doru çizgifiliminden görüp yapıyordu çok komik oluyordu sizinki kaç aylık
2maviboncuk Cihangiravc Bu yorumu yeni gördüm allah iyiliğini versin horluyordur belki bilemedim çok tatlı 😄
Artizneararlabazarda Cihangiravc ahshs saf kan galiba sjdjd benim kızımda bebek gibi ama arada hindi gibi kabarıyor🥰😂😂😂
Blessed Cihangiravc haha benim oğlum da öyleydi sürekli öyle sesler çıkarırdı uyurken zannediyorum çok gazlı olduğu içindi gaz geçince kesildi bu kişnemeler 😀