1.5 yaşında oğlum bazı kelimeleri söylüyordu baba dede gel git düştü vb kelimeleri söylüyor zaten rahatça şaşırınca hata yapınca şaşırmış üzülmüş gibi yapıyor dy ama anne demiyordu daha denedim Bi ara söylemedi bende düşmedim üstüne bugün annemin de yanında annee diye bağırdı arka arkaya gözlerim doldu ya kolay kolay ağlamam ben ağlayacaktım öyle dedi. Bide geldi öptü beni benden mutlusu yok bugün 🥰🥰🥰❤️❤️