cutebabymom Bebeğim küvezde kaldığından dolayı meme reddi yaşadığımız için silikon uçla emzirmeye çalışıyorum daha öncesinde sağıp veriyordum Şimdi memeye dönmesini istediğim için silikon uçla emziriyorum ama emzirdikten sonra doymuyor ve merak ettiğim için biberon verdim emzirme sonrası biberondan 50 cc içti hem de Memede 1 saat durmuştu Tok gibi yapıp uykuya geçiyor 10 dakika sonra uyanıp yine ağlıyor sizce neden böyle?
Kaganalis cutebabymom meme de oyle olur canim. Sagip verince hepsini bi seferde iciyor ya doyup uyur. Ama memede yorulur. Biraz icer yorulur uyur sonra uyanir gene icer. Biraz dayanin sonra slokon ucuda birakmaya calsiin. Ozaman daha iyi emer buyudukce cenesi kubbetlendikce de daha cok emer. Baslarda oyle olur ama normal
Zambak3 cutebabymom canım benim bebeğimde 22günlük ebeler tutturmuştu ama sonrasında bebeğim tutamadı göğüs ucum olduğu halde silikonla verince aldı ama doymadı büyük bi ihtimalle ilk haftalarda anlayamadım dr gidince doymuyor mama ver dedi şimdi mama ve meme ama silikonla sütüm de var ama çekemediği için yoruluyor bence mama içince çok rahat
Sedasmsk cutebabymom bnde yenidoganken gogus ucumu kavrayamiyordu silikon uc kullanıyordum ama doymuyordu dogru düzgün pompayla aczik sütümü sagdim gogus ucum büyüdü oyle rahatça emmeye başladı
alpsmother_ Ya benim bebeğimde öyle memede 10 dk sonra uyuya kalıyor yatırınca ağlıyor mama verirsem uykuya dalıyor aç mı kalıyor yoksa kucağa mı alıştığından anlamıyorum
cutebabymom Kaganalis peki bunun bu kadar sık olması normal mi çünkü ben emzirenlerin 2 saatte 1 emzirdiğini duymuştum ama benim bebeğim yarım saatte emmek istiyor
Saadet14 cutebabymom 5 ay 17 gunluguz dogdugundan beri silikon ucla emiyor memede sen sanma 1 saat emiyor uyuyordur o keyif yapiyor yani daha cok kucuk oldugu icin 3 ay boyle olacaksın canim cisli bezi gunde 4 5 tane varsa aylik kontrolunde kilo alimi iyi cikiyorsa ekstra mama takviyesi yapmana gerek yok. Benim bebegim hayatta 3 saat durmaz emmeden emer uyur uyanir bir daha emer boyle boyle gun gecer saat gozetlemenin anlami yok bebek ac olunca zaten uyumuyor emiyor sen her istediginde gogsunu teklif et silikonsuz belki kabul eder benimki asla etmiyor gogus ucum olmadığı icin
Kaganalis cutebabymom normal canim cok normal. Slikon ucu birakinca daha verimli emer. Zaman verin biraz kendinize de bebeginizede. Annenin sutu coktur atiyorum cok yaglidir. Bebek super emiyordur. Vs vs 2 saatte anca acikiyordur o da olur. Smdi alisma surecini atlatinca sizinkide sureleri uzatir merak etmeyin. Basta verimsiz emer. Uyur kalir. Baktiniz cok cok az emiyor meme bosalmiyor. Ayagindan gidiklayip biraz daha emzirin. Siz ne kdr cok emzirirseniz sutunuz okdr cok olur. Bebek de o kdr cabuk alisir. Duzene girersiniz. Bu surecte en azindan cok yoruldugunuz zamanlarda isterseniz bebegi emzirin sonra sagip geri kalani verin. Yada bebek birini emerken digerine moshi takin cikani peşinden bebege verin. Yani altarnatif olarak soyledim. Tamamen size kalmis.
Burceee Benim bebeğim de emdikten sonra aç mı kaldı acaba diye sağdığım sütü verdiğimde içiyor. Çişli bez sayısı iyi, emerken yutkunuyor da. O sebeple bu doyumsuzluğuna takılmamaya başladım :) Çişli bez sayısını takip edin derim anlamak için
cutebabymom Burceee İşte ben de bütün gün silikon uç verip bez sayısını takip edeyim diyorum ama bu seferde aç kalır mı diye korkup hemen biberon veriyorum
cutebabymom Saadet14 daha çok küçük olduğu için herhalde o yüzden çok yavaş emiyor ve hemen uyuya kalıyor ve hemen acıkıyor
Saadet14 cutebabymom Aynen kuş gibi düşün şuanda ustten yiyip alttan cikariyor hemen olsen 2 saati uyumasinda gecirme mutlaka emzir ama uyuyorsa da dokunma sonra sen istesen de o uyumayacak