Szn-gktrk21 Merhaba süt alerjisi İçin evolvia rp1 maması kullanan anneler bana yazabilir mi bişey konusmam gerekiyoe
aylizinannesiii Szn-gktrk21 buradan yazarsan cevaplayabilirim ancak RP 2 kullanıyorum ben rp1 değil yanlış okumuşum 21 aylık kizim
Szn-gktrk21 aylizinannesiii çok uzun yazmak istemedim. Mama değişimiyle işgili bişey kınusucam oyuzden rp 1 kullanan biriyle görüşmem gerekli