Kızlar bugün tuvalet eğitimine basladim 2 ye kadar sıkıntı yoktu bi defa altina yapti ilk baslarda yarim saatte sonra 45 dakikada bi yaptı çişini ama sonra birden 1 buçuk saate uzadı iki kez götürdüm yapmadi sonra altina yapti yine aradan bı buçuk saat gecti yine iki kez götürdüm yok alisacak ondan mi bi de altina yaptiktan sonra gitti bezini getirdi bagla diye