Deletedmom_61 Alparslan27 bende şuan araştırıyorum (hangisini alsam diye) kullanmayı da dusunuyorum kısa kısa çevremde çokta kullanan var
oglumubeklerken Alparslan27 off bu konu ile alakalı kafamda deli sorular 😬 daha hamileyken her yerde eşimde bende zararlarını okuyup durduğumuz için almayız koymayın çocuğu falan diyorduk. İlk doğduğu yaptığım zaman bir yürütec hediye geldi bende onu kendi annemlerin evinde bıraktım kullanmıycam diye. Bebeğim 6 aylık oldu haftada 1 annemlere gittiğimizde koyuyorum kısa süreli oğlum da çok eğleniyor. Ama onu annemlerden alıp kendi evime getirmiyorum kaynanam fazla koymak ister çocuğu çocuğa bir zararı olur diye. Kafam karisik bu konuda. Ama annemde kaynanamda vakti zamanında bizlere kullanmış çok şükür bir sorunumuz yok.
Selin1234 Alparslan27 ben iki kızımda kullandım şimdi kızım 4 aylık onuda ara ara koyuyorum ben hiç bir zararını gormedim
Biyocu Kullanmadım,kullanmayı da hiç düşünmedim.ayak ve kemik sağlığı açısından değil ev kazaları bakımından riskli gördüğüm için.tercih meselesi yani
Alparslan27 Poyrazin_annesii ya bebeğim çok heraktli uyku yok 30 dk 20 dk gündüz. Hiçbieşey yapamıyorum
2minnosannesi0 Ben oğlumda kullandım bi zararini görmedim şu an 3 yaşında kizimda 6 aylikken koydum 9 aylik olduktan sonra cok deli kullanmaya basladi simdi 10 aylik sadece yemek yerken falan mecbur olunca koyuyorum
Selin1234 Alparslan27 bem koyuyorum daha önce diğerlerine koymuştum hiç bir problem olmadı boyuna uygun olarak ayarlarsan hiç bir sıkıntı olmuyor
Alparslan27 oglumubeklerken benimde bebeğime kaynanam bakıyor ve hasta bebeğim de hareketli birçocuk napcağımı şaşırdım yerde durmaz hemen sıkılır onla belki eğlenir diyorum ama hiçte istemiyorum
5050 oglumubeklerken evet annemde hepimizi koymuş hiçbir sıkıntımız yok çevremdeki herkeste bindiriyor bende yeni yeni başladım doktorun biri parmak uçlarına basarak binerse o zaman koymayın diyor benim kızım gayet güzel basıyor parmak ucunda hiç denk gelmedim takip ettim hatta hiç basmadi
oglumubeklerken Alparslan27 bizde kaynanamla altli ustlu oturuyoruz günümüz onlarda geçiyor genellikle. Ben de yanlarındayım ama gene de kaynanam abartır gibi geliyor bana bilemiyorum onun için
Drkn Alparslan27 ben kullaniyirum bir zararı da olmadi kızım 10 aylik adımlamaya başladı şükür şuan kendisi asla binmek istemiyor yürümek istiyor surekli
Alparslan27 oglumubeklerken 4 e kadar kaynanam bakıyor işteyim bilmiyorum ben eve geldiğim de koymasam
oglumubeklerken Alparslan27 yani sabahtan 4e kadar sürekli yürüteçte tutmazsa sorun olacağını sanmıyorum siz bilirsiniz dediğim gibi bende bu konuda çok kararsız olduğum için ne desem olmaz yani
thecamellia Alparslan27 kızım şuan 7 bucuk aylık 8 olacak 6. ayında almıştık kısa süreli biniyodu ama parmak ucuna bastığını farlettim ve bıraktım bindirmiyorum
2maviboncuk Alparslan27 2oğlum var Büyük oğlum içinden çıkmazdı çok severdi 9aylık yürüdü küçük oğlumda hiç sevmedi asla binmedi 11aylık yürüdü bence içinde gereğinden fazla tutmadıkça zararı olduğunu düşünmüyorum hatta tek bakan annelere büyük kolaylık.
oglumubeklerken 5050 benim oğlum da normal basıyor koyduğumuz zamanlarda bakıyorum hep ayaklarına ya birsey olursa diye. Zaten 5 dakikayı geçmedi şimdilik ama bilemiyorum gene de çok kararsizim
BegumCapan Alparslan27 bebeğinizin cinsiyeti ne bilmiyorum ama eğer erkekse uzun kullanımda testislerine zarar veriyor vücut denge olusturamiyor bacaklar vücudunun kendi yükünü tasiyamiyor ve parmak ucuna basarak yürümeyi öğreniyor ki ev kazalarından hiç bahsetmiyorum bile. Ama sizi çok iyi anlıyorum bunları bilmeme rağmen ben de araştırip almak istedim çünkü iş yapamadım dinlenmedim uyumuyordu da çok cikmazdaydim ama almadım yinede hem evim küçük hem yurutece vereceğim parayı uyku eğitimine veririm deyip uyku eğitimi aldım 😂 şimdi kafam daha rahat dinlenebiliyorum çok şükür