Merhaba, bebeğim 52 günlük oldu. Sanırım 8. Hafta atak haftasına girdik. Emen çocuk bu aralar meme ile kavga ediyor. Biraz emiyor, sonra ağlıyor ittiriyor vs. Uykusu çok dağınık. Az önce sütümü kaşık biberon ile vermek istedim ki normalde içer resmen istemedi ağlama krizine girdi. Şu an memede emzik gibi emiyor ve uyukluyor. Fakat gece emzirme konusunda bir problem yok. Lıkır lıkır içiyor. Böyle bir şey yaşayan var mı?