Kizlar ya ben 16 Mart’ta doğum yaptım oğlum bugün tam 3 aylık oldu ben ilk adetimi 4 Haziran da olmuştum 8 Haziran da bitti bugün yine başladı 16 Haziran bir ayda iki defa olmak mümkün mü sizce başına böyle birsey gelen var mı internette de hamilelik belirtisi olabilir diyor korkuyorum daha bebeğim küçük geri çekilme ile korunuyoruz henüz spiral taktiramadim