Kızlar sağlık sorunu nedeniyle ilaç kullanmam gerekiyor. oğlum tam 15 aylık ve memeye çok düşkün, nasıl bıraktırıcam bilmiyorum açıkçası kıyamıyorum da memeyi bırakmaya ama elimden gelen bişey yok. Doktorum memeyi bıraktır 1 hafta sonra tekrar gel dedi. Ama mama da içmedi hiç oğlum, sizce nasıl yapabilirim tecrübelerinizi yazar mısınız?