Deletedmom_58 Sonunda eşim aldı bugün kaç emzik denedik sevdiremedik yorumlara ithafen bugün aldık inşallah sever sıpa halim dermanim kalmadı artık 🤣 https://resimyukle.io/g/VltCuuvgMO Bunu kullanıyorsunuz dimi kızlar memnun mu bebisleriniz 🤣🤭
Annesiballisiii Deletedmom_58 benim kızım yenidoğan zamanların da emzik tutmazdi Philips avent almıştık hemen tutmuştu
Yusufagahinannesi Deletedmom_58 oğlum hiç birini emmedi bibs avent wee bakkal emziği her şeyi denedik 😂
Laren Deletedmom_58 kızım bibs i hemen tutmuştu ama avent denememistik ondan da çok memnun olan var biz bibsten devam ediyoruz 😊
Eserr-80 Bebiş kaç aylık canım benim kizimda çok zor aldi bende ayni marka kullanıyorum ilk denemede tuttu
Kubrayusaberk Oğlum bundan baskasını almıyo benimde..ilk dogdugunda nuk damaklı almıstı hatta ama sonra istemeyince avent almıstım onu tuttu simdi kızıma da bundan alıcam inş oda alır😊
Deletedmom_58 Yusufagahinannesi bibs duymadık ama hepsini denedik yok tutmadı bari bunu tutar inşallah
Merveminho06 Yusufagahinannesi benim oğlum da öyle Avrupa dan emzik getirttik onu bile tutmadı beni emzik yaptı
Kubrayusaberk Deletedmom_58 kesinlikle kurtarıcı oluyo inş sizinkide tutar ama aventi tutmayan bebiş görmedim ben😊
Annesiballisiii Deletedmom_58 Philips avent emziği de tutmazsa başka da emzik tutmaz sanmıyorum umarım alır alışır bir an önce emziksiz çok zor oluyor
ozgeefem Deletedmom_58 😂😂 benimki tam 1 yaşına kadar emdi hemde 0-6 ay emziğini artık ben kusacaktım aynı emzikten ama 6-12 ay emziğe geçiremedim bende bıraktırdım 😂😂 ama genelde aventin emziklerini alıyor bebekler inşallah sizin ki de tutar