Betim simaybrcu 20 günlükken başladı alerjisi, 10. Ayda çoğu geçti. Ama tahin susam domates bunlara alerjisi devam ediyor 22 aylık şu an . Çoklu gıda alerjisi vardı diyet yaptım, üstelik sağarak besledim .22 aylık hala sağıyorum 😉
Haffuse Ben de cok meraj ediyorum..kizim 4.ay 15 gunluk… Doktor ek gidaya erken gecebilizdedi… Bu surec nasil oacak😔 ben de gec baslamayi hayal editordum😪
Haffuse simaybrcu oyy ne guzel insaAllah geçmıştir… Biz annesütü, 40.li gunlerinden beri fire vermeden diyetteyim, buna ramen kakasinda kan var…