Mrb kizlar oglum 1 hafta sonra 25 ayliķ olucak 50ye yakın kelimemiz var 2li cümle henüz kurmuyo nornalmi deyilmi onuda bilmiyorum ama 2 gündür anne ya diyo 2li cümlemi sayılıyo. Veya ne zaman gecer 2li cümlelere. Sormamin amacı konusmasinda herhangi bi sknti olursa gec kalmadan tedavi ettirmek kiyaslamak deyil yanlis anlasilmasin.. şimdiden tşk ederim