Asezz arkadaş Dilruba hanım in sayfasında önerdiği çaydan alsam mı diyor alıp kullanıp sütü artan ve sagdigin sayfasına atan annelerin sütünün arttığını gördüğü için süte faydası olur mu diye soruyor niyeti fazla sütü olanlardan almak değil çay veya tabletinden fayda görenlerden fikir almak amaçlı sormuş ☺️