Arkadaşlar Merhaba bebeğim 7 aylık. Bronşit geçirdi ve hiçbir şey yememeye başladı mama bile içmedi 2 haftadr sütten oldu asla emmiyor. Zorla vermeye çalışıyorum artık bişeyler. 7 kilo ya düştü. O yemeyince çokk üzülüyorum. Hastalıktan böyle biliyorum ama hep böyle olacak artık hiç yemeyecek diye çokk korkuyorum psikolojim bozuldu resmen bu durumu yaşayıp sonra düzelen bebekleriniz var mı acaba bunu duymaya çok ihtiyacım var 😢