Kızlar merhaba.Benim 21 aylık oğlum var.Bu zamana kadar gece uykuları doğduğundan beri çok iyiydi.Hiç kalkmaz sabaha kadar uyurdu.Ama bu 2-3 aydır sürekli mıkır mıkır.Bir sağa bir sola aralıksız sürekli sabaha kadar dönüp duruyor.Gözünü açıp da uyanmıyor fakat sağlıklı bir uyku da uyumuyor tabii.Ben de tedirginlikten uyuyamıyorum haliyle 🤦🏼♀️Hadi sıcaklardandır dedim ama odanın dışına vantilatör de kurduk ama nafile.İşin garibi gündüz uykularında da bir sorun yok gayet güzel ve rahat uyuyor 😅 Ama gece oldu mu sabaha kadar sağa sola döne döne uyuyuruz.Neden bir anda böyle düzensizleşti anlamıyorum.Var mı bu durumda olan? Tekrar eski uykularına döner mi?