Kızlar doktor tavsiyesiyle bebelacdan aptamil conformil 1 e geçiş yaptık kullanan varmı yada tadı banamı acı geliyor birde mamayı yaptıktan sonra cam biberonda nokta nokta şeyler kalıyo eczaneden aldım mamayı hatta bu 2ci değiştirmem oldu bozuk sanıp