Kızlar merhaba, 2 aylik 36 haftalık dogan erkek bebek annesiyim . Dogdugundan beri cok fazla gaz sikayetimiz vardı , gaz damlaları bile kullanmamız işe yaramıyor . 3200 gram dogup 2800 e kadar kilomuz düştü ve şu an 4000 gram ve mama kullanmayı düşünüyoruz .Gaz kabızlık sorunu yaratmayan yada az olan mama önerileriniz neler acaba ?