Ben emziremedim hiç. Hep sağarak sütümü veriyorum. Çift başlıklı sağım makinam aslında ama birini takıyprum diğer göğsüme mochi yi takıyorum. Çok memnunum 5 aydır kullanıyorum fakat tek başına taktığında süt çok az geliyor Ya da iki tane alıp iki göğüse takmak lazım. Yne de boşaltamaz ama yeteri kadar gelir. Benim kendi tecrübem bu arada