Damla231018 Eğer ateş vs yapıyorsa ertelemeyin derim Kardeşimde doktor alınmasına gerek yok deyip bir sürü antibiyotik vermişti ve daha kötü olmuştu o da küçüktü o zaman En son küçücük bir şey yutamayıp tıkanınca baska doktor a götürdük ve ameliyat demişti Korkulacak bir operasyon değil Bi süre sıvı ve puding tarzı beslersiniz ılık ve soğuk şeyler sıcak yasak Bir de boğaz ağrısı şişliği derdi ömür boyu yok Şimdiden çok geçmiş olsun