Merhabalar bebeğim 1 aylık ve emzirme konusunda epey sıkıntılıyız. Başlarda gayet güzel emiyordu sütümde yetiyordu. Sonra kilo alımı az olduğu için mama takviyesi yapmaya başladık yine emzirmeye devam ediyorum fakat sütüm epey azaldı. Rezene içiyorum, çok su tüketiyorum, sütü arttırması için kutularda satılan anne içeceklerinden bile içiyorum, son günlerde kızımı emzirdikten sonra sütümü de sağıyorum fakat ne yaptımsa netice alamadım. Bu konudaki önerilerinizi bekliyorum, kızımı emzirmek istiyorum. Şimdiden teşekkürler.