Masall_moms01 Merhabalar bebeğim normalde çok sık kaka yapardı dünden beri 2 ya da 3 kere yapıyor bu normal mi acaba mama içiyor yani önce çok fazla yapardı kilo alımı da yavaş şimdi dünden beri böyle yapıyor normal mi acaba
Semra1111 Masall_moms01 benim ki 5 günde bir yapıyor hem mama hem de anne sütü içiyor senin ki çok çok iyi cnm
incismom Masall_moms01 mama da 5 gün. Anne sütü alımında 15 güne kadar yaomayabilirmiş bebekler. Çiş yapmazsa sıkıntı. Kaka zaten yapıyormuş sizinki. Kafaya takılcak bişey değil.
Bsrmrym Sıkıntı yapmayın her zaman aynı olmuyor. Biz günde 6 7 defa aldığımız olmuştu sonra 10 günde 1e düştü sonra 5 günde bir şimdi ise her gün gibi bi şey ve ben şükrediyorum