Öncelikle her çocuğun gelişiminin farklı olduğunu biliyorum ama benzer durumu yaşayanlar lütfen yazarsa sevinirim. 2020 kasım doğumlu oğlumun hiç bir kelimesi yok. Baba-anne vs. bunlarda yok. Ama dediğim herşeyi anlıyor. Altını alalım dediğinde yatıyor, çorabını giyelim dediğinde getiriyor, ablası var 4 yaşında, çişim geldi dediğinde ondan önce tuvaletin kapısına gider. Dediğim herşeyi anlıyor ve yapıyor ama gel gelelim tek bir kelimesi yok. Televizyona gelince hiç bakmaz ilgi duymuyor zaten. Ablasının günde 1 saat çizgi film hakkı var tv’den onda bile bakmaz. Onun dışında tv açık değil. Telefona bakmaz bile. Konuşmaması için görsel bir uyaran yok yani. 17 ayı bitti hiçbir anlamlı kelimesinin olmaması beni çok üzüyor. 9 aylıkken yoğun bakım süreci oldu 33 gün. Uzun süre entübe edildi. İlk zamanlar buna bağlıyordum ama hala olmaması kafama takıldı. Benzer durumu yaşayan var mı?