Omerbatu yaa kiyamam kuzuma, benim kizim alerjik bebek, o da oyle kaka yapamiyor, 7 gunu buldugu oluyor,
Cok iyi anliyorum sizi, kaka yaptigi gun bizde bayram…
Aklimin ucundan gecmezdi bir kakanin beni bu derce mutlu edecegini🤣
Yani istersen doktor yesil aoan acsin bi alerjiye görün, icin rahat etsin…