010422 Kızlar 1nisanda doğum yaptım kırım çıktı 19mayısta adet oldum yada öyle sandım bilmiyorum normalde bugün olmam lazımdı ama olmadım böyle düzensiz olur mu
birprensesannesiiiii 010422 olur ben doğum yaptıktan sonra 5. Ayım da oldum sonra 2 ay olmadım 8. Aylık oldu oldum şimdi de 10 ay olacak yine olmayı bekliyorum yine üstünden gün geçiyor normal denmişti bana ☺️☺️☺️☺️
Ozanasafinannesi 010422 yok korkma canim diyorum ya ben 26 aydır hiç olmuyorum oğlum 27 aylik daha yeni oldunlm