19 gun once normal dogumla bebegimi saglikli bir sekilde kucagima aldim cok sukur,hastanede topuk kani alindi ve geri donus olmadi bu konuyla alakali,en son genel muayene ve vucudundaki isilik icin doktora goturdugumuzde kan testi istedi ve tsh 15 cikti bizi endokrine yonlendirdi,tabi ben bilmiyorum tsh yuksekligi neyi ifade edio taaki internete yazip ne oldugunu ogrenene kadar,Allahim öluyorum sandim o yazilanlar nekadar aci seylerdi,biz ayni gun yine internet uzerinden bir endokrin profu bulduk ve hemen klinigine gittik,doktor kizimin genel muayenesini yapti ve sikinti olmadigini soyledi ama gel gorki tsh degeri onuda endiselendirdi ama oncesinde bir labaratuarin daha gormesi gerektigini soyledi biz ayni gun ikinci defa kan verdik ,bu sefer deger 11 cikti,doktor tedaviye baslanmasi gerektigini durumu riske edemeyecegini soyledi,simdi her sabah ac karnina hapi suda eritip cay kasigiyla veriyorum sonrasinda 15 dk bekleyip emziriyorum,agustos 15 te degerlere tekrar bakilacak,dilerim Rabbim su yuregimin acisini gorurde yavruma sifa verir,daha 18 gunluk🥺 kac gundur ne yedigimi biliyorum ne ictigimi sütum azalacak diyede ödum kopuyor ama elimde olmadan dokuluyor yaslar gozumden,uzamis bi sarilik yok bebegimde aksine sarilik degerleri hep normaldi,guzelde emen bi bebek,kakasi cisi hep normal,akraba evliligi degiliz,bende troidle alakali bir sorun yok,topuk kani sonuclarina ulastim orda da degerler normal,simdi neyin nesi bu neden bu deger yukseldi anlamadim,endokrin profu bana dikislerin varmi diye sordu bende evet normal dogum yaptim ama dikislerim var dedim,batikon kullandinmi dedi bende evet kullandim dedim,muhtemelen batikondan iyot emilimi gecmis olabilir dedi,sok oldum,benim yuzumden olmus olabilir,onunda sonuclarina bakilacak oyle olup olmadigi ileriki gunlerde belli olacak,simdilik ayin 15ini bekliyoruz... ve hic gecmek bilmiyor zaman