tazeanne97 Merhaba kızlar bebeğimin uykuları çok düzensiz gündüz yok denecek kadar az artık çok yoruldum by by night damla aldım ama üstüne 4 yaşından itibaren kullanım yazıyor benim bebeğim 40 günlük kullanıp fikri olan varmı
Nimetdogann tazeanne97 40 günlük bebekte her hangi bir şey kullanılmaz ki bitkisel içerikli ürünler artık 2 yaş altına yasaklandı
Nltka 3 aya kadar uykularda düzen olması beklenmez zaten . O ilaçla ilgili burada bir postta paylaşmıştı bayan çok sağlıklı temiz içerikli değil diye asla kullanmayın .
Kbrozmn Daha çok küçük o aylarda uykusuzluk gaz pik yapıyor benim oğlumda da öyle olmuştu zamanla düzeliyor, içeriği de pek temiz değil bay bay nightın
Arzuuk62 40 günlük bebek için çok çok erken Düzen beklemeyin şuanda bebeğinizde bizim 3 aylık daha yeni düzene giriyo gibi 1 yaşta öneriyolar Ama eğerki doktor uyumadığı için gelişiminde sorun görüyosa veriyo ama sizin için şuan daha çok erken