Kubraunlu Merhaba arkadaşlar ikizlerime stok yapıp mama alıyordum ama 2 numaraya geçtikleri için 2 kutu hiç açılmamış bebelac gold 1 900 gr mama var elimde isteyen olursa kutusunu 70 tl ye satacağım Bandırma da oturuyorum