Ygzpri ben mememi sağarak tazyikli yaptım resmen önceden normal akıyordu, bi ara adet oldum ve ben adet olunca sütün azaldığını bilmiyordum sütüm kesiliyor herhalde diye 3 gün boyunca her emzirme sonrası sağdım işin sonunda adetim bitti ve sütüm eskisi gibi devam etti, ama memem akış şeklini tazyikli olarak yaptı süt az olsa bile öyle bende otomatik sağım makinesi bir tarafa bıraktım ve süt toplayıcı aldım lansinohun mochi gibi olanı yani 3-4 gündür onu kullanıyorum sağım yapmıyorum onu mememe takıyorum süt kendiliğinden damlıyor fışkırma ciddi manada azaldı.
Evet ön sütü sağmak gerekiyor çok ise ama sağım cihazları tazyiki artırıyor