Kbr_midwife Yeni doğum yaptım doktor parol ve antibiyotik verdi emzirirken nasıl kullaniyorsunuz kızlar?
Aysimannesi Kbr_midwife kullandım ben zaten emzirme döneminde kullanılabilen 1-2 antibiyotik var başka yok