Haticenur4 Kızlar 12 günlük kızımla dışarı çıkmayı düşünüyorum biraz hava almak için sizce çıkabilirmişyiz nasıl bir serüven olur çok ağlar diye korkuyorum
Aysimannesi Haticenur4 zaten çok küçük hiç korkmayın temiz hava iyi gelir ikinize de 🌸 çıkmadan önce emzirin . benimki arabasını seviyor etrafı izliyor dışarı çıkacağını anladığın yerinde duramıyor 😂
Badiskom Haticenur4 ağlamaz bence ağlarsa da alın kucağınıza sakinleştirip koyun. İnanın siz panik yaparsanız bebiş de anlar. Çok güzel olcak, gezin. Oh mis🌼
Mervek92 Haticenur4 arkadasin dedigi gibi emzirin cikin bende cikarmistim o gunlerde merak etmeyin size cok iyi gelecek 😊
Haticenur4 Aysimannesi ama kendine o saatleri belirlemiş hiç uyumuyor sürekli emiyor üç saat boyunca yoksa ağlıyor dışarıdada aynısı olur diye korkuyorum
Haticenur4 Badiskom ama kendine o saatleri belirlemiş hiç uyumuyor sürekli emiyor üç saat boyunca yoksa ağlıyor dışarıdada aynısı olur diye korkuyorum
Haticenur4 Mervek92 ama kendine o saatleri belirlemiş hiç uyumuyor sürekli emiyor üç saat boyunca yoksa ağlıyor dışarıdada aynısı olur diye korkuyorum
Badiskom Haticenur4 avm ile başlayın. İlk zamanlar biz hep avm gezdik. Bebek bakıma sık sık girerdim yenidoğanlar uzun emiyor haklısınız. Avm çok işimi görmüştü çok rahat ediyordum