Duyulurum ben 2 metrekare halıyı banyoda yikamistim. Deneyimim yoktu ama çocukluğumdan hatırladığım kadarıyla önce islattim haliyi sonra lekeli olan yerlere sıvı sabun döküp önce citiledim. Hali deterjani var aslında ondan almak lazım bende ondan yoktu. Fırça ya da lif gibi birseyle halıyı ovalayin sonra tekrar durulayın. Fircanin arkasiylaben halidaki suyu cektirdim. Suyu cikardikca halıyı katladim en son kaldirdim dik bi sekilde beklettim suyu süzülsün diye. Sonrada kurusun diye balkonda astım. Hava yagmurkuydu o ara 2 3 güne anca kurudu
Bu arada bende minyon 40 kiloyum. 2 metre kare halıyı bile ıslanınca kaldırmak zor
Siz yardım alin