Klyldrm korbel diyorlar ama ben almadım . Pahalı buluyorum . Ağzını sıkıca kapatıp bir de poşetleyip balkona koyuyorum . 2 günde bir atıyoruz çöpe . Başka bir çözüm bulamadım . Apartman görevlisi var ger akşam alıyor çöpleri zaten de , beklese de 2 gün sorun olmadı . 🌹